torsdag 12. februar 2009

Innrømmelse...

For tiden leser jeg "De beste blant oss" av Helene Uri. Jeg liker boka kjempegodt! Når det er sagt, så er jeg sikker på at det ikke går helt bra, det er faktisk skikkelig skummelt. Så i går kveld måtte jeg bla opp på siste side og lese den. Og så noen ord litt før siste side også... Så nå har jeg en litt større anelse om hva som venter meg. Men som sagt, jeg liker boka. Uri skriver utrolig godt!

I går fikk jeg forresten mine nye merkelapper. BALUBA til barneklær. De var kjempestilige. Ikke så lett å se hvor fokus blir når man tar bilde i sollys.

Og disse fem kjolene ble ferdige og lagt ut på Landhandleriet og BaLubaBarN. De er virkelig humørspredere!

Ellers så ble jeg ferdig med ribbukser i alpakka til Olleditten og Baluba i går kveld, og begge har dem på i barnehagen i dag. Så da var det på tide å komme igang med strikkinga jeg kjøpte meg i morsdagsgave i helga. 390 masker på pinner nr tre. Jaja, noen lærer aldri.