mandag 15. juni 2009

Tre-i-en

I dag har jeg fullført lat dag #1
Har vært på sommeravslutning i barnehagen, hvor Baluba fikk utdelt permen sin, med bilder og minner fra hun startet der i 2004. Snart skolejente, gitt.

Jeg har også fått ryddet i den enorme klesbeholdningen til Sprellemann, og Fretex blir nok eiere av noen nye sekker klær, gitt.

I går viste jeg dere den nydelige lykkeengelen fra Praha-reklamen. Pakke fra Lise er noe jeg unner dere alle, for der er det sannelig tre ønsker på en gang! Fikk dette nydelige stoffet også. Og det tror jeg sannelig skal bli noe sommerlig til Olleditten. Kjole eller tunika, tenker jeg. Herlige Lise. (Og siste avsløring kommer i morgen...)

Det er noen dager siden jeg har tatt i strikkinga mi, men sånn ser den ut. Gleder meg på ny jakke. Tror jeg kan komme til å like denne såpass mye at jeg må strikke en i alpakka etter hvert. Kan bli godt å ha utover høsten og vinteren, når jeg kommer igang med jobben som jeg sa "Jatakk" til i dag. Jeg gleder meg, tror dette ble et lykkelig valg!