torsdag 11. september 2008

Solskinn

Her skinner sola, og det ser ut til at blogspot er venner med meg i dag. Har gått litt bananas i handling i det siste. Men forhåpentligvis er det en plan med det meste. Fikk pakke fra Birgirsdottir i dag, der er det garn til kjole til Sprellemann, hun ville ha turkis, og Gunn på Birgirsdottir plukket ut resten av fargene. Så skal det bli skjørt og vest til meg selv, og en genser til meg selv...





Det har også dukket opp noen nye bøker. Tre sybøker som jeg egentlig "burde" hatt lenge, og to strikkebøker med mye spennende inni. Så nå er det bare å gå igang med produksjonen.




Fra sømfronten kan det berettes om et prosjekt med fire vesker som nærmer seg slutten. Og fra strikkefronten meldes det om et stk skjørt i fin framgang. Har akkurat begynt på mønsterbord nr tre.

Og ellers, jo, i morgen kommer svigerforeldre for å ta over huset inkl. ungene, og jeg og Kjære skal på kjæresthelg til Østersund. Hvor herlig er ikke det?

Har forresten mye jeg skulle ha blogget om, f.eks bilde av Klukka, bilde av de flotte stoffene jeg fikk fra Ricky på Sykroken, bilde av en pose med loppisstoffer fra noen riktig gode venner...