torsdag 29. januar 2009

I produksjonen

Bærenett kan det vel aldri bli for mange av? Jeg har nå sydd fire nye som ligger i Landhandleriet til salgs. Herlige farger og stoffer synes nå jeg da!

Og så har jeg strikket ribbukse til Baluba i alpakka. Den ser utrolig deilig ut, men jeg er litt lei av å strikke to rett og to vrang nå, planen er å strikke en slik til Olleditten også, men det får vente litt. Fikk kjøpe deilig alpakka fra Pia i Piabua. Snille, flinke Pia!

I går var jeg med 1.-4. på skøyte og isfisketur på Settenvatnet. Et for meg helt nytt eldorado. Baluba var også med, og hun prøvde skøyter for første gang. Det ga visstnok mersmak. Ganske flink ble hun etter hvert også. Morfar var også med (selv om han ikke fikk med hodet på dette bildet (lite batteri på kamera). Han prøvde skøytene for første gang på 30 år. Både datter og datterdatter var imponert over stilen!