torsdag 19. februar 2009

Sykurs og slikt

I går kveld startet jeg på nytt sykurs hos Ketty på Mære. Jeg har valgt meg et prosjekt som nok kommer til å bety noen grå hår... Her er første sniktitt... Stoff, modell og mønster (ferdig tegnet men ikke klippet ut...)

Og så kan jo hver og en drømme seg bort i Ketty sine stoffer... (som er til salgs hvis noen får lyst på noe...)

Endelig har jeg fått ferdig et par lugger som ble påbegynt for 1,5 år siden. Da hadde jeg en periode hvor jeg strikket mange par lugger på pinner nr 2,5. Disse ble det alt for lite garn til, og jeg ble lei av pinner nr 2,5... Men nå er garn skaffet og paret, str 38-39 er ferdig. Gjør godt for selvfølelsen å få unna slikt.

Det er straks vinterferie her, og jeg blir mye bortreist, så bloggen kommer nok til å ligge ensom og forlatt i 1,5 uke, tenker jeg.
Men: "De beste blant oss" er ferdiglest, og den er knallbra!!! Så er det sagt.
Tror mine neste litterære erfaringer blir en gjenoppdagelse av Fay Weldon.