søndag 4. januar 2009

Og vinneren er...

Tusen tusen takk for alle hyggelige kommentarer på ettårsjubileet!

Her i Trøndelag er det vinter nå, bildet er tatt for et par dager siden, så nå er det enda mer vinter! Herlig. Jeg liker det!!!

I jula har jeg bedrevet en del strikking, i går ble ett av prosjektene ferdig, dette skjørtet med mønster og garn fra Birgirsdottir. Jeg ble kjempefornøyd!

Så til konkurransen min. Som sagt, utrolig hyggelig med disse kommentarene fra dere! Jeg gleder meg til å følge koblingene og besøke bloggene til dere som har det i dag. Og så tror jeg kanskje jeg skal ha et bittelite nyttårsforsett om å bli mye flinkere til å legge igjen hilsen på blogger jeg besøker!

Ok, det ble 32 kommentarer på innlegget, så ved hjelp av det stedlige lotteritilsyn ble trekningen forskriftsmessig utført.
Lappene ble reknet og brettet.

Trekningen ble behørig overvåket.

Og vinneren av ei lue ble kåret.

Og sannelig ble det ikke Kobra, den utrolig flinke sydama, som vant. Gratulerer. Du kan velge deg ei lue fra bildet. Vil du vite mer om størrelse, fasong og garn, så kan du se her på Landhandleriet.
... og til slutt i dag... Ja, jeg ønsker meg nytt kompaktkamera. Denne gamle hp-traveren min har nok gjort sitt beste...
Og akkurat da dette innlegget var klart for publisering, gikk strømmen og ble borte i fire timer...