lørdag 21. mars 2009

Er det mulig?

Ja, er det virkelig mulig å sy en kjole som jeg blir så glad av? Otiibe har greid det. En herlig sak til Baluba kom i posten i dag. Tror Baluba må gå med den hele tiden her hjemme, jeg. Vakker, Otiibe. Tusen tusen takk! (Det kom også pakke med kjole til Sprellemann, men ettersom hun ikke er hjemme holder jeg meg hard og venter til i morgen med å se på den - og denne bør gi nok glede for meg og deg som leser i dag, viktig å holde litt igjen på godsakene også...)

Olleditten ville også opp på kjøkkenbordet når storebøss var der... I bakgrunnen skimtes stoffet som skal bli til kapper på kjøkkenvinduene... (Men hvem gidder å sy gardiner??)

Jeg har forresten solgt tre av skjørtene jeg sydde i forrige runde, og fått herlige tilbakemeldinger på dem. Skal høre med kjøperne om det er greit jeg legger tilbakemeldingene ut som kommentarer til bildene. Nå er jeg heldigvis igang med nye skjørt, det første - i herlig 50-tallsgardin - er nesten ferdig. Og denne gangen kommer de i fler størrelser - så følg med.