fredag 20. mars 2009

Vinterferien...

... er forlengst over - man kan jo til og med skimte påska der fremme. Men i posten her om dagen kom det veskehåndtak, og da fikk jeg gjort ferdig veskene som ble produsert i vinterferien. Du kan titte nærmere på dem på annesan-bloggen

Ettersom jeg var bortreist på forrige kurskveld hos Ketty - så var gleden stor da det på nytt ble onsdag og kurskveld. Blant annet fikk jeg et genialt tips når det gjelder å få til fine kanter på ender av f.eks lommeåpninger!

Dette stoffet, som Ketty har i utvalget sitt, er kjempestilig... Har lyst til å sy noe av det! Og forresten, jeg kan tipse om at det er ledige plasser på nybegynnerkurset hennes, så hvis noen har lyst til noen herlige sykvelder på Mære, så kan jeg videreformidle kontakt!

I dag kom "Barn igjen" av Lisbeth Bjørndal i posten. Den skal nok bli en god inspirasjonskilde, ser jeg! Jeg har også fått sydd meg en egen veske, den er i bærenettfasong, men har blitt utstyrt med et par lommer og en nøkkelkrok inni. Jeg trenger en veske hvor jeg kan putte ditt og datt oppi! Boka og veska har her tatt plass sammen med deler av buksa som jeg arbeider med på kurset...


Og nå er det helg, og de tre største har reist på korpshyttetur. Guttene var litt betenkt over å ha med seg lillesøster da... Hihi. De får det nok superdupert.