fredag 8. mai 2009

Jeg leser - altså er jeg.

Svært fritt oversatt, og kanskje uten den dypeste begrunnelse. Men, jeg må lese, om det så til tider går helt ned på Donald-nivå.

Vel, som den trofaste leser (hvis du finnes) har funnet ut, så er jeg inne i en "Gjenoppdag-Fay-Weldon-fase". For tiden er det "Presidentens Barn" som ligger på nattbordet (ja, for det er på senga jeg leser). Nok en gang en perle fra denne fantastiske forfatteren. Og innimellom dukker det opp små avsnitt som jeg får en voldsom trang til å dele, må muligens ordne meg med gul-lapper på nattbordet... Ellers så kan du jo lese litt Fay Weldon selv.

Full rulle fremdeles, men det ligger an til ei rolig helg med vindusvask, gardinsøm og våronn i hagen.

Har forresten fått en bildeutfordring fra et par av dere, men, som tidligere sagt, bildene mine er lagret i et merkelig system, så å finne det sjette bilde i den sjette mappa blir uansett et definisjonsspørsmål fra min side... Likevel, takk for utfordringen, morsomt å bli husket!