tirsdag 29. juni 2010

Feriemorgen

I dag prøver jeg noe nytt. Jeg prøver hvordan det er å stå opp tidlig selv om det er ferie. Og faktisk så kan jeg like det. Det er finfint å sløve i sofan en tidlig tirsdagsmorgen på tampen av juni (og med en Kjærest som har bursdag - og som har dratt på jobb). I sofan på denne tiden kan man hekle litt. Prosjektet som jeg har startet på skal forhåpentligvis bli et "Babette blanket". Til nå er jeg ferdig med 31 av 123 lapper, fremdeles synes jeg dette er morsomt!

På denne tiden av døgnet kan man også kose seg med en kopp kaffe eller to, fra en god gammel Figgjokopp. Og hva passer vel bedre enn en matchende ring, fra "På Nytt". Jeg har ønsket meg en slik ring siden Lise postet sitt kjøp for 1,5 år siden, og plutselig så dukket den ultimate annesan-ringen opp!


Ble litt fram og tilbake med ringen, men det spiller jo ingen rolle. Likevel fikk jeg med tre fantastisk lekre hjemmelagde knapper fra Gunnhild i pakken. Lurer på om jeg noen gang får råd til å bruke disse. Helt utrolig lekre!


I går hadde vi sol her i Trøndelag, etterfulgt av torden og regn. I dag skal det også bli fint, men fremdeles er det disig og nokså grått her. Kjæres bursdag skal feires med familietur i kano, etterfulgt av malaysisk rekesuppe og blåbærrull. Kjære fikk forresten hjemmelaget gavekort som skal brukes til kjøp av rulleski. (Jepp - vi har forskjellige ønsker her i verden, gitt ;) )