søndag 22. mars 2009

I 12-tallssystemet...

... er 12 et rundt tall. I dag har jeg og min Kjære vært gift i 12 år. Altså en runddag. Dagen har vi feiret med å rydde på mørkloftet, det vil si i ca ett tonn klær. Her er noen av funnene:
Den aller første genseren jeg strikket. Tror jeg var ca 11 år da den ble produsert. Faktisk ganske fin på Sprellemann.

Fant også det aller første plagget jeg sydde til meg selv, et såkalt "smalskjørt". Tror det ble til da jeg var ca 14 (med god hjelp fra min mor). Husker jeg brukte det også da jeg var 15 - hjelpe meg så tynn jeg må ha vært! Det passer nå på Sprellemann som er 8,5 år!

Nå har det seg sånn, at 22. mars for 12 år siden var sammenfallende med lørdag før Palmesøndag. Dette betyr at vi egentlig påberoper oss to bryllupsdager. Kjære kunne meddele at han i år velger å feire lørdag om to uker ;-)

Men så til det aller aller flotteste i dag. Kjolen til Sprellemann fra Otiibe. Den er - om mulig - enda flottere enn den vi åpnet i går!!! Otiibe, du er utrolig!