tirsdag 3. mars 2009

Vinterferie - Del 2

Etter et hvileskjær hjemme et halvt døgns tid, gikk turen videre til Østlandet. I Sande ble jeg hentet av Alba og tatt med på mitt aller første møte med Stoff og Stil. Interessant! Ingen bilder av fangsten enda, da den ble sendt hjem med posten... Videre gikk ferden mot Oslobyen, og en utrolig trivelig aften med Alba, Happy og Bravobravo!

Etter en utrolig interessant konferanse - Forskerspirer i barnehagen
– natur, miljø og teknikk for barnas skyld - tok jeg på fredag bussen til Elverum. Hjemme hos Lillebror og Kone ventet mine søte små Storebror og Rockern, og på lørdag gikk turen til Trysil. En flott skidag, i flott vær!

Søndag ble det bowling og hjemreise. Dette var med i sekken i form av nyanskaffelser:
Ei utrolig inspirerende bok:

Et kjempemorsomt spill:

Og et nytt skjerf, strikket underveis. Tror jeg skal ha dette selv, da det gamle begynner å bli påvirket av tiden og bruken...