tirsdag 16. juni 2009

Endelig

I ettermiddag har jeg og Olleditten vært ute og sett på kanin, høner, lamunger, hest med føll og hunder. I tillegg har vi fått fotografert litt i hagen. Jeg er utrolig betatt av orientvalmuene mine, og snart springer de ut i blomst. Som sagt så var gaven fra Lise en tre-i-en gave, her er tredje del. Lise hadde sydd et stilig bærenett som jeg også hadde litt lyst på. Men gjett hva den flotte damen der vest i landet gjorde? Hun sendte meg sannelig ferdiklippet stoff til et nett! Må bare tenke ut hva jeg vil ha som dekor før jeg går igang og syr dette.

Fotorunden resulterte også i at jeg endelig fikk tatt bilde av en del tovete vesker og to gjenbruksdesignskjørt som er lagt ut for salg i ANNESAN-bloggen. Eller med link fra Landhandleriet. Skjørtene har jeg sydd av klær som har hatt et bestemorliv. De har ribb i livet, og er ganske fleksible i størrelsene, men passer stor medium-large.

Veskene er strikket og tovet, og dekorert på forskjellige vis. Små søte drops til forskjellige anledninger.