søndag 14. juni 2009

Svært lave skuldre

Jepp. Det betegner kveldens tilstand. Etter et par ekstremt hektiske uker, skal jeg nå slappe av så det monner. 4H-klubben vår har arrangert aspirantleir i helga. 47 jenter og gutter i alderen 8-11 år har overnattet i telt og vært med på masse aktiviteter. Stemningen har vært god hele helga, til tross for at det regnet hunder og katter natt til lørdag, og til langt utpå dagen. Og ungdommene i klubben har vært superflinke og stått på så det har vært en fryd!

Rakk en liten tur hjem på lørdag, og sannelig, der fant jeg denne i postkassen. Jeg er overbevist om at det er en lykkeengel. Er den ikke nydelig? Engelen vant jeg fra Lises Praha-konkurranse. Og jeg tenker at hvis du har bittelitt lyst på en Prahatur i sommer, så må du klikke på linken i høyre marg her...

Bak lykkeengelen ser dere det nymalte huset vårt. Via facebook inviterte vi til maledugnad forrige helg, og sammen med fotballcup som innebar ti kamper fordelt på tre av våre barn, samt Kjære som trener for lagene til to av dem, fikk vi ved hjelp av gode venner malt tre vegger på huset vårt. O' Lykke for gode venner!

Som sagt, nå blir det noen late dager, og kanskje litt sying?