mandag 1. mars 2010

Overveldet!!!

Jeg er stor fan av Lise, og til tider en Lise-stalker ;-) Denne damen, mellom en seks-syv fjell, er utrolig! Hun er en multikunstner med et overskudd jeg virkelig beundrer, og rett som det er lar meg inspirere av. Jeg har en ulmende mistanke om at hun er en fantastisk lærer også. Og ved nærmere ettertanke har jeg feriert ikke så langt unna Lise, senest sommeren 2008.

Men så til poenget. Lise hadde en konkurranse (eller, mange konkurranser) i bloggen sin i desember, og adventslukene i bloggen hennes var nesten dagens høydepunkt. Jeg ble den heldige vinner av en premie, og en trøstepremie. Og HVILKEN TRØSTEPREMIE!!! Var innom posten og hentet den i dag, lot den ligge mens middag ble fortært (verdens mest lettvinte grønnskasuppe). Forresten, det går ikke så mye grønnsaksuppe når halve familien er rammet av omgangen...
Men så var tiden kommet for pakkeåpning!!!

Nydelige bånd i herlige farger!



Baby-Disney-stoff og et lass supersøte knapper!

Og her er hele herligheten!

Stoff i lange baner, i herlige farger. Mange nøster lammeull fra Rauma. Metervis med bånd, knapper, punglåser, symønster på kjole/tunika, glidelåser og en bok med japanske hus-ting! "Du må sende noe til henne!!! Hvis ikke banker jeg deg." Sa Storebror... Enn å få en slik pakke midt på vinteren! Fantastiske flotte, snille, generøse LISE!!! Og dette var ikke alt!!! For midt i det hele så jeg to supersøte øyne...

Men før jeg rakk å fotografere denne herlige fyren ble den nappet. Oleditten kunne umiddelbart erklære at dette er "Min!". Men jeg fikk fotografere ugla sammen med den nye eieren da.

Kjære Lise: Tusen tusen takk. Jeg er virkelig målløs over generøsiteten din! Og forresten, veskestoffet jeg fikk fra deg i fjor sommer har nå fått matchende for, og venter bare på dekor ;-)

En ting til: Bak lille Olleditten på bildet over kan dere skimte en løper som Pia i Portugal sydde for meg. Den er så vårlig og herlig at det er en fryd! Her er den sammen med høna mi ;-)

Har forresten mye annet jeg kunne blogget om også, men i dag var det favoritt-Bergenseren miin det dreide seg om!