onsdag 24. februar 2010

Pause

Min gode venn Bravo legger inn Pausefisk i bloggen sin fra tid til annen. Det kunne jo jeg også ha gjort, og den forestående pausen blir sannsynligvis kortere enn andre, umeldte pauser.

I morgen tar vi turen på hytta. Der er det nok kaldt og mye snø, men det skal bli godt å komme dit igjen. Virkelig alt for lenge siden sist!

Prosjekt Tjueti skrider fremover. Over ser du litt av spikeren som skal brukes. Er spent på å se hvor langt de har kommet når vi er hjemme fra fjellet. I tillegg skal det skje noe i stua mens vi er borte... Området som i kveld ser slik ut...

... skal endres litt...

Forresten, Olleditten er den lykkelige eier av et Ikea-kjøkken. En genial sak som er mye brukt, det har også stått på samme sted. Åkleet er rimelig gammelt - og det er alt jeg vet om åklær, gitt... Men Olledittens antrekk vet jeg mer om, det er sydd av Heilt spesiell før jul en gang. Olledittene elsker det, og det kan jeg godt forstå!

... og forresten... jeg har sydd!!! Bilder kommer over helga!