søndag 30. mai 2010

Hjelp

I går skjedde det noe da jeg la inn innlegget mitt her på bloggen. Det km en feilmelding om noen HTML-koder. For å få lagt ut innlegget trykket jeg på det ene alternativet (som jeg nå selvfølgelig ikke husker hva gikk ut på), og vips! Problemet løst - trodde jeg.

Det dette sannsynligvis har ført til, er at alt som før lå i margen til høyre, nå har kommet under innleggene - noe jeg finner veldig upraktisk. Og dette skjer til tross for at "gadgetene" ligger til høyre når jeg er inne på bloggens "utforming"...

Finnes det noen der ute som med svært enkle forklaringer kan fortelle meg hva som har gått galt, og evt hvordan jeg kan rette opp dette igjen?

Ellers... I dag har 5/7 av familien vært på padletur, 12 km i kano. Så flinke, atte, mens vi to siste (undertegnede og Olleditten) gikk samme ruta (omtrent da, og bare 8 km). Olleditten for det meste i bæremeisen, men gikk kanskje to km hun også. Det hele i regi av ulike lag her oppe i dalen, blant annet 4H-klubben vår. Finfint! Kameraet fant jeg ikke da vi skulle ut døra...

Edit: Da jeg publiserte innlegget, kom greiene opp til høyre igjen, men da jeg oppdaterte hadde de på nytt havnet under. Merkelige greier...