onsdag 16. februar 2011

Innkjøp

I dag har jeg handlet litt garn, to nøster Sterk, fra Du Store Alpakka, og et nøste Plumet fra Sesia (importert(?) av Rauma). Dette er ikke brudd på nyttårsforsett, da jeg har solgt et par vesker i år, så det så! (Har forresten noen flere vesker til salgs på Epla ;)

Garnet har et helt spesielt mål, og målet er i ferd med å nås. Noen vil vel allerede se hva dette skal bli.


Unni STRAND, også på Epla, lager herlige t-skjorter, bærenett og mye annet snacks i økologiske stoffer, og trykker selv på disse produktene. Kunne rett og slett ikke motstå fristelsen, og kjøpte meg en slik t-skjorte i morsdagsgave fra resten av familien min. Nå får endelig elevene mine vite hvem de har med å gjøre. Fantastisk service hos Strand, forresten!


To dager igjen til vinterferie nå... Ok, ikke dårlig arbeidsmoral å telle ned, er det? Tror både jeg og elever har godt av å puste litt.