søndag 6. februar 2011

Søndag - snart helg.

Hihi. jepp, ukene går grusomt kjapt unna! Bare to arbeidsuker igjen til vinterferie nå. Litt sliten her jeg sitter, med en høyrearm som er forslått og sliten på alle tenkelige vis, inkl. en utrolig stiv tommeltott. Jepp, gammel dame (meg) spiller håndballkamp på tre av fire dager - det må jo gå galt. Noen her i huset mener at når tommelen stivner når den ikke er i bruk, så er det et tegn på at den egentlig vil ha ro... Men hvordan går det med strikking og sånn da? Får sitte og sose rundt på internett i stedet da.

Kan bruke denne sosingen til å trekke frem noen damer som er spesielt inspirerende:

Skrekk & Gru-bloggen er et fantastisk sted. Her finnes herlige sprelske unike kreasjoner. Akkurat nå er det et lotteri på gang der også.

Lise har jeg begynt å nevne noen ganger nå, men hun kan ikke nevnes for ofte. Her finnes blant annet fremgangsmåter for diverse sømprosjekter.

I dag ble jeg oppmerksom på Nøstebloggen. Grunnen til at jeg allerede nå vil anbefale den, er at denne mnd så er det fokus på gjenbruk og lapping av ulltøy her. Det liker jeg.

Gunvor R Illustrasjon er en blogg full av nerding og kreativitet, en fantastisk herlig humor. Her får jeg påfyll og latter, gitt!.

Gjenbruksdesignet til Shamu er også en herlig inspirasjonskilde. Utrolig lekent og morsomt både til små og litt større.

Fru Jansen syr i nydelige fargekombinasjoner, og har et syrom jeg har våte drømmer om. I tillegg er hun årsaken til at jeg så smått har begynt å ønske meg broderimaskin...

Så det jeg ønsker meg er mer tid, mer energi, en tommel som funker og en bitte liten broderimaskin ;) Og Kjære har sagt at hvis vi begynner å se bakveggene i hyllene hvor stoffene mine ligger, så skal vi alltids greie å få tak i mere stoff. (HAHAHAHAHA)

Ønsker dere alle en finfin uke.