onsdag 12. oktober 2011

Høstferie du lissom! - eller WIP1

Sånn går det når man skal ha to jobber, hvor man i den ene ikke bedriver avspasering i tide og utide (men man slipper retting på kveldstid og planleggingsarbeid på søndager også). Så da er jeg på jobb da, inkl "hybeltilværelse" hos god venninne.

Jeg har med meg strikking da, samme strikking som ikke ble ferdig, fordi det ikke ble ny hytte i sommer... (Ny hytte ble det ikke fordi vi valgte å ikke kjøpe den vi var og så på, men går for nybygging i stedet.) Synes det er rimelig lekkert med fletting i vrangborden.


I Danmark i sommer kjøpte jeg meg ny filofax, råååsa selvfølgelig. Jeg har ikke brukt kalender på mange år, men nå er det sannelig på sin plass, blir mye å holde styr på med disse to jobbene. Er forresten en del man bør lese seg opp på også. Det er tross alt noen år siden jeg leste "min Sjøberg", som det heter i visse nerdekretser...

Jobb i morgen også, før det er togtur hjemover for siste dager med høstferie, som egentlig bør brukes til retting av prøver og innleveringer, og planlegging av ny arbeidsuke og produksjon av ny prøve, før turen går til Oslobyen og Naturfagkonferanse på onsdag. To år siden sist jeg var der, så nå gleder jeg meg. Men det er leeenge til!