lørdag 30. august 2008

Teller

I går kveld fikk jeg faktisk lagt inn teller på bloggen min. Plutselig, da jeg skulle lage meg en liste over "things to do" i margen, åpenbarte det selvsagte seg... Hvordan jeg skulle få lagt den inn. Treg? Jeg? *fnise*
Telleren teller jo meg også, da, men litt morsomt å se likevel.

Nå har det vært null blogging denne uka, det skyldes tidenes forkjølelse. Men nå ser det bedre ut. Kan forresten berette at skjørtet nå er ferdig, bilde kommer. Klukka skrider fram, men den blir muligens for stor, så jeg driver allerede å planlegger en ny. Maskemarkørene fra Lises er uvurderlige her! Og så fant jeg et skjørt på Birgirsdottir som jeg fikk lyst på...

Helga har jeg satt av til tre ting:
  • Bli frisk.
  • Få orden i huset.
  • Få ferdig en del nesten-ferdig-prosjekter.

Under punkt to kommer oppdatering av Prosjekt Bedre Plass. Jeg har nå kommet til dag nr 27. Har fullført prosjektet 16 dager. Betyr at jeg er 11 dager på etterskudd. Ok. Får bruke helga til å ta igjen det!