lørdag 27. september 2008

På rett sted til rett tid

Ja så sannelig. Her for en stund siden, da jeg satt og surra inne på Sykroken, dukka det plutselig opp et tilbud om å få frottestoff fra -70 tallet. For første gang tror jeg, var jeg på rett sted til rett tid! Sannelig, stoffet ble mitt!!! I dag har noe av det blitt til bukser til Bittelille. Hun har for tiden ikke så mange som passer. Nå er det sånn da, at også disse tre ble for store. Men jeg er kjempefornøyd med buksene, og kan jo bare glede meg til de passer. Og så får jeg kanskje sy noen andre i mellomtiden.

I morgen skal Baluba og Bittelille i bursdag, og Baluba bestilte veske og skjørt i bursdagsgave, så her er det.

Disse to veskene ble produsert i går, liker godt farger og mønster selv. Praktiske og romslige vesker. Og eplene er straks ferdige!


Har også sydd noen bærenett. Praktiske og romslige. Disse ligger til salgs på Landhandleriet. Her er det Sprellemann som stiller som modell for å vise størrelsen og formen.


Samme Sprellemann er også eier av symaskin, og her tester hun skjørtet hus sydde her om dagen. Kult ja?