mandag 23. november 2009

9 år!

For ni år siden hadde jeg et lite nyfødt nurk i armene. I dag har hun vokst seg stor og sterk, og er rimelig klar til å erobre verden. En aktiv og sosial ung dame som spiller fiolin, klarinett, driller, spiller fotball og håndball, er med i 4H og henger mye sammen med venninner. Innimellom går hun på skole, i fjerde klasse også. Raskt opp om morgenen er hun, og sen å få i seng. Tidlig en bursdagsmorgen kan jo hvem som velst være litt blek, men fattet. Og fornøyd med bursdagsgavene. Og klar for en ny dag, og rett inn i sitt tiende leveår!

I går var det en ny dag på bunadskurs. Trodde jeg skulle bli sprø av striper som ikke ville passe sammen. Men kom i mål, og er nå litt mer positivt innstilt til prosjektet igjen.

Med ny jobb, bunadsprosjekt og ellers en småhektisk hverdag, blir det lite produksjon av det ene og det andre, og lite vedlikehold av Landhandleriet og de tilhørende bloggene. Men her i forrige uke åpnet et fantastisk nytt nettsted, et sted for kjøp og salg av de lekreste varer! www.epla.no er adressen, og her kan man virkelig finne julegaver, og andre gaver - til seg selv og andre - av enhver art! Jeg anbefaler virkelig en tur eller ti innom Epla!

Jeg ar selv laget meg en butikk på Epla, og kommer nok til å bruke den som salgskanal fremover. Min butikk finner du her.