onsdag 25. november 2009

En miljøvennlig julegaveoppfordring...

En innrømmelse: Jeg har blitt avhengig av epla.no.. Hihi. Masse vakkert som skapes i det ganske land! I sofens hjørne fant jeg denne fantastiske ideen, og her er hva sofen selv sier om saken:

Nå starter jeg en ny trend:
For å bli kvitt overfloden av ubrukelig (les: uresirkulerbart) søppel etter jul, syr jeg julegaveposer av julegardiner, juleduker, julestoffer, nye og brukte.
På hver pose står det info om ideen med posen, og at den skal spares på og gis videre neste jul.
Etterpå håper jeg at mange plukker opp ideen slik kan vi se at søppelberget av julepapir minker for hvert år.

Miljøvennlig julehilsen fra sofen.

En fantastisk ide, ikke sant? Oppfordrer herved alle sammen til å videreføre denne ideen. Kan du ikke sy egne poser, kan du f.eks kjøpe noen av sofen på sofens hjørne på Epla.