torsdag 8. april 2010

Solskinn

I dag fikk jeg en veldig hyggelig solskinns-utmerkelse - sunshine award - fra Lille Persille. Den var så nydelig, og bærer budskap om lys og varme. Og så er det fint å vite at min lille knute her i verdensveven faktisk er til glede og inspirasjon for andre. Lille Persille kjøpte et skjørt av meg i fjor - et skjørt jeg likte veldig godt selv, og som er en modell jeg har lyst til, stoff til og planer om å sy mange av.

Lille Persille har en ganske fersk blogg, men den er spennende. Spesielt gleder jeg meg til å følge hennes "Med barn på tur"-innlegg!

Her er reglene for å motta denne utmerkelsen:

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know thy have recieved this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award.

"12 blogger!" Tenkte jeg. "Det var jo mange."
Så tenkte jeg litt til... "12 blogger er jo ikke mange i det hele tatt!" Jeg er ikke så veldig flink til å lese blogger for tiden, og ikke så flink til å legge igjen kommentarer heller... Og jeg er kanskje enda dårligere til å legge til fine blogger på blogglista mi... Men nå får jeg sjansen til å ta meg litt sammen, for det finnes jo så veldig mange herlige bloggere der ute på verdensveven. Her er 12 bloggere som inspirerer meg:

Lise: Jeg elsker Lises blogg, hun er nok den eneste jeg følger daglig. Lise er en flott, kreativ, generøs dame i sin aller beste alder. Her blir jeg inspirert til strikking, hekling, turing og ikke minst, til å gjøre en ekstra innsats for å være en god lærer.

Bravo: Min gode cybervenninne Bravo, en fantastisk herlig dame, som er utrolig flink og ordentlig med symaskina, og som innimellom presenterer små perler med strikkepinnene også.

Karmaen: Et fyrverkeri av en Nordmøring, utrolig generøs, kreativ, steingal og effektiv!

Skrekk og Gru: En skikkelig herlig blogg for oss som elsker søm, gjenbruk og som er en smule nerdete ;)

Shamu: Damen som gir meg lyst til å sy, hver gang jeg ser fjeset hennes på Facebook.

Heilt spesiell: Syr der herligste barneklær i nydelige farger og kombinasjoner.

Emma: En duracellkanin bak symaskina, en av Mojojentene. Syr mye forskjellig, imponerende spennvidde, og herlig frisk jente!!

Alba: Den andre Mojojenta. Fantastisk dame med et utrolig pågangsmot.

Otiibe: En kreativ og herlig sunnmøring, har et eget uttrykk på sine sykprosjekter. Herlig.

Alin: Nydelig dame, som sprer glede og pågangsmot. Slår til med herlig friske sykreasjoner fra tid til annen!

Mirmir: En flott dame som innimellom kommer med herlige kreasjoner av den ene eller andre sorten fra maskinrommet sitt.

Ohelene: Nydelige, dyktige Ohelene, som har hageår og syår nå og da. Og akkurat nå er det bliitlille søte babynurket som står i fokus.

Og det var tolv. Nå skal jeg besøke dere alle og skrive en hilsen til dere!