onsdag 27. oktober 2010

Bassillbitt

Jepp. Synes julekulene til Arne og Carlos er utrolig sjarmerende. Så i dag fikk jeg julekuleboka. Argument: Her må jeg kunne få gjort kål på mye restegarn? Tror nok det er dyrekulene som i første omgang tiltaler meg mest... Så får vi se da.


Halsen er ferdig. 93 gram garn, så nå har jeg passert 1 kg busted igjen, nærmere bestemt 1056 gram! Det gjelder vel bare å fortsette. Den kan snurres en eller to ganger rundt halsen, men er egentlig akkurat litt for lang eller akkurat litt for kort, men kommer definitivt til å bli brukt!


Jeg har også hatt 6 ferdigstrikkede, umonterte halser liggende. I kveld ble tre av dem sydd sammen, en i voksenstørrelse og to i barnestørrelse, disse er tenkt til gevinster på søndagens håndarbeidsbingo på Gildevangen. Tror dette må være Big Ball fra Scoeller und Stahl, jeg.