tirsdag 5. august 2008

Barnehagejente

I dag har Bittelille hatt sin første orntlige barnehagedag, og turboprinsessa stortrives! Alle ville være med å hente Baluba og Bittelille etter endt dag, og her er jentene foreviget på tur hjem. Jeg "måtte" bli ferdig med mitt første Noe Noa i bomull før jeg kunne gå, synes det ble bra! Har lært et og annet om hekling underveis også.

Mens Kjære og de fire store var i blåbærskogen, og Bittelille tok en ettermiddagshvil, rulla jeg litt tombolalodd. Tar på allerede medtatte makramé-fingre dette. Fem liter blåbær på en times tur, det må da vel være bra?


Kan ellers melde om en bra dag for prosjekt Bedre Plass, tre esker er fyllt med diverse som skal overleveres en bruktbutikk. Storebror har ryddet kjelleren for papp og det meste av glass og metall, mens Kjære har fylt to søppelsekker der nede. Og jo, jeg har også fyllt en søppelsekk på mørkloftet...