søndag 17. august 2008

Bursdag!

Jasså ja. Så har det gått enda et år! 36, gitt. Nå begynner det å bli seriøst.

Men. Jeg er superfornøyd. Har en super familie, et stort og romslig hjem, en flott jobb, det aller meste av helsen intakt og fullt av gode venner, både i cyberspace og in real life. Så da får det ikke hjelpe om det er aldri så seriøst.

Jeg ble vekket av gjengen min på hytta i dag. Med gaver og sang. Fikk en jakke (som jeg nok hadde sett - og prøvd - før...) Lilla og fin. Ullstrømper og Gullbrød. Gullbrød hører med når jeg og Kjære en sjelden gang er bortreist bare oss to. Så det var med beskjed om at vi har barnevakt ei helg i september, så da får vi se hvor ferden går...

Vel hjemme la det en utrolig hyggelig pakke i postkassen. Smykke til meg og kjole til Bittelille. Pia er bare utrolig snill og god. Og her er kjolen.

Og noen bilder fra fjellturen...






PS: Går litt tregt med prosjekt Bedre Plass for tiden, men oppdatering kommer. Må bare komme igang med skoleåret først. I morgen braker det løst!