mandag 18. august 2008

Bedre plass

Må tilstå at det har gått litt treigt siden sist, men her kommer en oppdatering. Og så, ettersom dette er mitt prosjekt, bestemmer jeg at det er lov til å skrive tilbake ting man gjør. Så da blir lista som følger:

Mandag:

Tirsdag: Ga bort to poser garn til Baluba og Bittelilles Barnehage.

Onsdag: Rydding og kasting av ukjent antall dokumenter på min gamle PC, som nå er innlevert i håp om at den kan høytrykkspyles og gjenoppstå fra de døde...

Torsdag: Rydding og kasting av ukjent antall dokumenter på jobb-PCen, som skal få et nytt liv som kun jobb-PC.

Fredag:

Lørdag:

Søndag: Rydding og kasting av saker på badet.

Mandag: To nye poser i Fretex-beholderen.

Og nå ser jeg at jeg gjør lurt i å adoptere Mrs Darcys system med å nummerere dagene. Så i dag blir... Hmm. Dag nr 16, og i følge lista over er jeg nå tre dager på etterskudd...

Forresten, fikk maskemarkører fra Lises her før helgen. Nydelige, og kjempepraktiske!

Håndarbeid: Hvafforno??? Har en kjole, et skjørt, litt dukketøy og nå en barnetopp som skal monteres. Trenger virkelig enpuff bak for å få gjort dette!