søndag 20. juni 2010

Slikt å gjøre, slikt å føre.

Siden sist har jeg fått sommerferie!!!

Og siden sist har Kjære laget slik til meg. Og det er godt, skikkelig godt. Oppskrift kan du finne her. Vi bruker cottage cheese i stedet for ricotta, forresten.



Har også sydd ferdig bærenettene "Urban Engineering", "Superstar" og "Nostalgi-wanna-be". Koser meg virkelig med dette altså. Og fra to plussgrader i går kveld, har vi i dag vært opp i nesten svimlende ti grader - og sannelig har vi sett snurten av sola også!



På tirsdag går turen til Ytternamdalen, og fylkesleir i 4H, må i allefall være sikker på at jeg har med meg ullundertøy. Skal også ha med meg hekling, noen som skjønner hva som er på gang ;) ? Og tunikaen fikk plass til både meg og Sprellemann, Olleditten hadde nok gått inni også - men hun ville ikke, så da rekkes det opp, og startes på nytt, i mindre størrelse og med mindre pinner...



Og bloggteknisk... Kan se ut som telleren min har tatt kvelden, og bildene blir liggende med HTML-koder når jeg skriver innlegg. Upraktisk.