lørdag 28. august 2010

Fredag hela veckan?

Plutselig har det gått en uke!


Det ble en flott hyttetur forrige helg, med en passe mengde kantarell - som ble spedd på med mer kantarell i går kveld! Multer ble det også, mer multer enn jeg noen sinne har plukket, og det sier nok mer om hvor lite multer jeg har plukket tidligere.


Strikkingen vokste en smule, og været sto oss bi - ser dessverre ut til at det er lenge til neste ledige helg for hyttetur.

Og så har det sannelig gått en arbeidsuke også. Nå er de tre største ungene på 4H-leir (guttene er med som ledere), og de to minste trollene sover godt i sengene sine.

I løpet av uka som har gått døde strykejernet mitt, selvfølgelig mens jeg drev på med et prosjekt med tidsfrist. Skal blogge prosjektet, men må vente på en tilbakemelding først. Et annet, langvarig, prosjekt ble også ferdig. ikke all verdens til jobb, men å sy i voksduken fra Stoff og Stil er en jobb for de svært tålmodige - altså ikke meg. Resultatet ble egentlig ganske bra, og når du en gang kommer neste sommer, så håper jeg at eieren av denne veska får god nytte av den! Mønsteret er Big Shopper fra Stoff og Stil, men den er forstørret i noen retninger.


Nå er det fin fredag i sofan, buksa til Olleditten er snart ferdig, i tillegg er annen stæsjbusting ferdigstrikket og trenger kun en smule montering. På strikkefronten har jeg mange prosjekter på lista over ting jeg har lyst til å gjøre, så det er vel bare å stå på.

En riktig god helg til alle sammen.