lørdag 1. januar 2011

Nytt år og sånn

Jadda - vesentlig bedre ved inngangen av 2011 enn ved utgangen av 2010! Og jeg har fått sydd! Tre bærenett som har ligget ferdigklippet siden i sommer! Alle har fått innvendig lomme med glidelås. En skal gis bort, de to andre blir vel gjort tilgjengelig for salg etter hvert.




Ettersom jeg ikke er 100 prosent frisk enda, fremdeles litt rusk i halsen, fant jeg ut at jeg trengte halsdrops - perfekt unnskyldning for å sette Kjære og jentene igang med produksjon av drops ;)


Resultat: jordbærdrops, salmiakklakris (min favoritt), tøffe grønne (som ble mer snørrgul) inneholder bla eukalyptus, tøffe grønne blandet med jordbær og mer salmiakklakris. Skal lure meg på om hjemmelagde drops er en gaveide for året som kommer?


Jentene (de to største) fikk en Brother NV10 i julegave, den har de nå begynt å sy litt på. Baluba har i dag gjort ferdig dette Pippi-skjørtet til Olleditten. Sistnevnte tenkte hun måtte klistre på seg et glis når hun skulle fotograferes...


Vel, lørdagskvelden er godt igang, plutselig er det søndag, og enda mer plutselig har vi en arbeidsdag seilende opp her... Får se Morse og strikke litt Mariushoodie, kanskje.