mandag 7. desember 2009

Ett prosjekt ferdig.

Jeg finner mye fint på Epla.no. Som for eksempel denne ringen fra Echoes of Norway. Lekker, ikke sant? Jeg har forøvrig bedrevet en del netthandel i det siste, og kommer med fler oppdateringer utover desember. Utrolig mange dyktige folk i det ganske land!

På bildet ser du også deler av det Falk-prosjektet, som nå er ferdig. Jeg er strålende fornøyd! Mønster fra Dale.


Må ellers innrømme at jeg har startet nedtelling til juleferie, 9 arbeidsdager som gjenstår. Og rimelig mye som foregår på kveldstid fremover også, men all erfaring tilsier at det blir jul likevel.

Og så leser jeg. Har lest ferdig Slumdog Millionaire. Kjempebra! Nå har jeg

begynt med en kjenning fra tidlig -90-tall, Roy Jacobsens Seierherrene. Tror det er akkurat den jeg trenger å lese nå!