tirsdag 22. desember 2009

Julerydding - og retrosalg.

Det nærmer seg jul med stormskritt - om du ikke har lagt merke til det, mener jeg.
Her i huset trengs det å ryddes, av fler grunner. Det er IKKe ryddig. I tillegg skal vi til med snekkerarbeid etter jul, og det planene medfører at vi mister MYE lagerplass, men får god plass til ungdommer, da. Et lite blikk her og der avslører at det finnes nok stoff til dette og hint her i huset, og nå tenker jeg kanskje at jeg skal kvitte meg med noe. Legger derfor ut to bilder av halve dynetrekk her, selges til 40,- pr stk pluss porto. Noen av trekkene er tynne, og egner seg ikke til klær, men vil være fine som for og til dekorasjoner (spør hvis du lurer på noe). Send meg mail på annegretesand(at)hotmail.com
Og da er alle solgt! Men det kommer nok mer etterhvert som ryddingen skrider fremover.

Og så vil jeg tipse om en annonse jeg har liggende på Finn.no, der selger jeg bøker, blant annet disse:

Fra Innherred kan det meldes om julestemning med snø på bakken og snø i lufta. Og julegaveposene produseres over en lav sko, her er et knippe julegaver som er på vei ut under diverse juletrær nå.