torsdag 30. desember 2010

Symaskinskinskin, symamamamamaskin

Jepp, jeg har en symaskin eller to. Og det er fint. Etter at jeg vant velkomstpremie på forumet http://www.visyr.no/ så har jeg lusket litt rundt der i jula. Og sannelig har ikke det ført til at syinspirasjonen har kommet sigende! Så da julestrømper og hjerter var ferdige kom jeg på at, hmmm, har jeg ikke et og annet prosjekt liggende, kansje...

Og sannelig, det hadde jeg. For lenge siden kjøpte jeg et par Clothkits fra Tante Mie. Nå var det sannelig på tide å se litt på dette - og godt var det. For selv om buksa kan klippes i str 2 eller 4 år, så er nok 4 års-str akkurat passe til min treåring nå.

Her er herligheten.


Tre lommer foran, det er stas.


Og ei lomme bak. Etter at bildet var tatt har jeg også sydd sammen selene i krysset.

Clothkit ar skikkelig morsomt! (Godt jeg har en til liggende ;) ) Syveiledningen var ikke kjempegod, så det var greit å ha sydd litt før, men helt ok, altså.

Nå er det visst enda nærmere 2011, så i morgen er det vel dags for et innlegg med nyttårsforsett.