fredag 31. desember 2010

Ut med det gamle - inn med det nye

Ja sannelig, det tror jeg jeg skal gjøre! I allefall det første. Minst mulig av det andre...
Tok meg en snartur gjennom huset med fotoapparat...








Og dette er visst bare det som er lettest tilgjengelig, i følge kilder er det kanskje 20 esker med diverse i kjeller og på mørkloft... Så her er utgangspunktet for nyttårsforsettet mitt:

I 2011 skal alle gaver lages selv (evt så kan de kjøpes brukt eller av noen andre som lager selv). Det skal heller ikke hangles inn nytt stæsj! Denne siste klausulen har et unntak: Skal det handles noe skal det kun brukes penger fra salg av egne greier. (Noe som betyr at jeg faktisk må lage noen egne greier, for når det kommer til garn, så er nok ikke beholdningen forenelig med å lage større ting, i allefall ikke større ting som noen vil bli sett i/sammen med...)

Avslutter 2010 med å være syk, så da starter jeg vel 2011 på det viset også - men satser på at det går raskt over.

GODT NYTT ÅR alle sammen!