tirsdag 16. desember 2008

16. desember

Det er utrolig hvordan ting som skulle ha vært gjort kan påvirke en. Eller hvordan ting som må gjøres har effekt på alt det andre.

Nå har jeg levert et essay, og da jeg våknet, langt på dag i dag, etter å ha skrevet til tre i natt, så lå verden der klar og ny igjen. Ikke det at essayet har hengt som en stor klump eller noe sånn, men det har tatt mye fokus... Nå er essayet borte..., og jeg er klar for å forberede oss på jul.

Og så lærer man hele tiden noe nytt om seg selv - eller får bekreftet det man allerede, innerst inne, vet.

Og om noen er dronning av innskutte leddsetninger, så må det være meg. Må være en drøm å analysere på analyseplansjer (for dem som vet hva det er ;-) )

Jaja. Litt tåkeprat her, en sen mandag kveld i desember. Lover at bloggen blir mer matnyttig fremover!

Dog - vi har vel alle godt av å reflektere litt over oss selv og vår måte å være på, gjøre ting på og reagere på, eller?

Og så har jeg fått meg en utmerkelse fra Frøkna på Heimstad. Hyggelig at noen setter pris på bloggen. Forøvrig så har jeg fått en del veldig hyggelige kommentarer på bloggen i det siste også. Det varmer. Fint å vite at det man tenker i sine tanker, og prøver å skrive ned blir satt pris på av andre. Utmerkelsen skal sendes videre, men i det siste har jeg vært så dårlig på å lese blogger også... så det kommer det kommer, når jeg bare får oppdatert meg litt!

... jo, og forresten, skjørtet ble ferdigstrikket i går, på Buret på Naust, så nå har pinnene flyttet inn i alpakkagarnet til Marius...