tirsdag 9. desember 2008

9. desember

I dag skal jeg oppfylle min del av "tagen" jeg fikk i går. Først 6 (u) interessante ting om meg selv:

1: Jeg har et tovekttallskurs i akvakultur, altså om bredde på renner i gulvet på et innendørs oppdrettsanlegg, og om hvordan man bygger et vannlufteanlegg!

2: Jeg drømmer om å våkne en morgen og bare sette meg ved pianoet og spille ivei.

3: Jeg er oppriktig bekymret for miljøet vårt, og av samfunnets fokus på økonomisk vekst og hals-over-hode forbruk. Jeg prøver etter beste evne å begrense meg, kjøpe brukt, lage selv, arve, kjøpe mindre etc.

4: Jeg er født i Trondheim, har bodd der, i Ogndal, på Levanger, i Bodø, i Trondheim, i Oslo og i Ogndal.

5: Favorittforfatteren min er Knut Hamsun.

6: Jeg er levende engasjert i og opptatt av naturfagundervisning.

Og så plasserer jeg denne taggen på fru jansen, Mamma i Nord, Emma, Frøkna på Heimstad og ka-ping!

Og forresten, ta en titt her, i Hedvigs Hule. Hva tror dere om en slik en?