torsdag 18. desember 2008

18. desember

Den største gleden du kan ha,

det er å gjøre andre glad.

Det er nok mye sannhet i dette.
Men om den som gjorde meg glad i dag ble enda mer glad enn jeg ble, ja da må hun være glad.
En overraskende pakke fra Julenissen, bosatt på Nord-Møre. To stoffer som jeg ble dønn forelsket i første gang jeg så dem, og en søt krukke i tillegg. Om det ikke var Julenissen, så var det i allefall en engel!

Og som om ikke det var nok, så fikk jeg enda en pakke i posten i dag. To vakre kunstverk som varmer hvilket hjerte som helst i vintermørket. Et bud om at man kan blomster og gro uansett!

Se på det vakre arbeidet!

I tillegg til å varme hjertet, varmer de fingrene også. Vottene er kjøpt hos Pia i Piabua. Om du ikke allerede har besøkt bua, så anbefales det på det varmeste!